Campaign
Booster

Working Environment

  • Display & Video 360 Account – aktywowany dla klienta lub agencji medialnej.

  • Prosta integracja z DV360
    Wystarczy dodać OptimAIzer jako nowego użytkownika do konta DV360.

  • Pełna transparentność
    Narzędzie działa w pełnej integracji z DV360. Wszystkie zmiany są widoczne w zakładce historii.

  • Polityka bezpieczeństwa danych
    Wszystkie dane używane przez OptimAIzer są przechowywane w ekosystemie Google (DV360, Google BigQuery, Google Cloud).

Kluczowe funkcje
konfiguracji OptimAIzer

OPTIMAIZER to narzędzie nr.1 w zakresie wykorzystywanych przez nas technologii z kategorii AdTech, w kampaniach Digital/Programmatic.

Donata Wolińska Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal

01

Dodaj OptimAIzer do swojego konta DV360

Dodaj OptimAIzer jako użytkownika, aby rozpocząć automatyzację konfiguracji kampanii.

 

02

Skonfiguruj swoją kampanię w DV360

Utwórz kampanię w DV360 – OptimAIzer uprości i zautomatyzuje jej przygotowanie.

03

Ciesz się prostą konfiguracją

Optymalizacja i konfiguracja są proste i szybkie, co pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć błędów.

04

Pozwól OptimAIzer działać!

Narzędzie przejmuje kontrolę, automatycznie optymalizując kampanię i wykonując powtarzalne czynności.

05

Monitoruj i ucz się

Śledź wyniki, analizuj dane i ucz się, jak ulepszać swoje kampanie. Wszystkie zmiany są dostępne w historii DV360.

Campaign Booster
+28%

lepsza efektywność kampanii

pełna kontrola nad realizacją KPI

łatwa i szybka integracja z platformami reklamowymi

oszczędność budżetu lub większy zasięg kampanii średnio o 28%

pełna automatyzacja i optymalizacja 24/7

Co da Ci OptimAIzer

Lepsze wyniki

System w ułamkach sekundy generuje zoptymalizowane ustawienia kampanii, których wyliczenie dla człowieka byłoby bardzo czasochłonne. Dzięki zastosowanym algorytmom potrafimy polepszyć efektywność kampanii nawet o 40%.

Więcej czasu

Po uruchomieniu kampanii, system działa w pełni automatycznie. Pobieranie raportów, generowanie optymalizacji, wgranie plików do platformy emisyjnej – to wszystko wykona za Ciebie Optimaizer.

Brak błędów

Duża ilość kampanii prowadzona w tym samym czasie przez specjalistę, sprzyja pojawianiu się błędów. Często bardzo kosztownych. Dużo manualnych, powtarzalnych czynności, obecnych przy prowadzeniu kampanii udało nam się zautomatyzować. W ten sposób ryzyko błędu praktycznie nie istnieje.

Optymalizacja kosztów pracy

W żależności od specyfiki firmy, pracownicy poświęcają od kilku do kilkudziesięciu godzin miesięcznie, przy optymalizacji jednej kampanii. Optimaizer zasadniczo zmniejsza ich nakład pracy, oraz pozwala na wykorzystanie uwolnionego potencjału w miejscu, gdzie jest naprawdę potrzebny.

Codzienny cykl optymalizacji

Ręczne wprowadzanie codziennych optymalizacji może być nieefektywne kosztowo, szczególnie w przypadku mniejszych budżetów. Koszt optymalizacji automatycznej jest niewspółmiernie niższy od ręcznej i pozwala na ich codzienne wgrywanie na wszystkich aktywnych kampaniach.

Szybka reakcja na zmiany stawek

Dostępność przestrzeni reklamowej oraz koszt jej zakupu zmienia się każdego dnia i zależy od wielu okoliczności. Optimiazer reaguje dynamicznie na wszystkie te zmiany, pozwalając skorzystać nawet z chwilowych możliwości obniżenia stawek, jakie pojawiają się na rynku.

0 %

Średni poziom obniżenia kosztu zakupu mediów dla kampanii YT TrueView

0 %

Średni poziom podniesienia jakościowych parametrów kampanii ( VTR, CTR )

0 %

Spadek kosztów pracochłonności optymalizacji kampanii