Insights

Globalna platforma SVOD zwiększa efektywność reklam na YouTube dzięki OptimAIzer !

Wyniki działań

0 %
obniżenie CPM
0 %

Obniżenie kosztu konwersji

0 %

obniżenie CPC

0 x

Wzrost CTR

Wyzwanie

Celem kampanii było wprowadzenie nowej platformy streamingowej na 22 rynkach. Kraje te były mocno zdominowane przez konkurencyjne platformy SVOD. Klient musiał znaleźć inteligentny i efektywny kosztowo sposób na zaprezentowanie bogatej oferty filmów oraz seriali, a także na pozyskanie jak największej liczby nowych subskrybentów.

Podejście

Agencja GroupM wraz z Klientem stworzyli strategię opartą na podejściu full funnel, stosując różnego rodzaju formaty YouTube, zależnie od aktywności odbiorców. Celem Bumper Ads i Nonskippable Ads było zwiększenie świadomości, natomiast format Video Action miał generować ruch oraz konwertować na subskrypcje.

OptimAIzer Campaign Booster został włączony na 5 kluczowych rynkach (PL, RO, HU, SK, CZ), obejmując 16 kampanii i generując ponad 3000 optymalizacji, które zostały automatycznie wdrożone na platformie DSP Google Display & Video 360. Dzięki pełnej automatyzacji procesu optymalizacji udało się znacząco obniżyć koszty zakupu, a także zwiększyć jakość ruchu przy jednoczesnym odciążeniu zespołu eksperckiego.