Innowacje

OptimAIzer jest odpowiedzią na aktualne wyzwania branży

Dzięki jednemu narzędziu możesz w łatwy sposób znacząco poprawić efektywność realizowanych kampanii oraz skupić się na wykorzystaniu swoich kompetencji tam, gdzie rzeczywiście są one potrzebne.
W pełni zautomatyzowany proces optymalizacji kampanii, oraz wgląd do wprowadzanych zmian to dodatkowe źródło wiedzy, którą możesz wykorzystać przy planowaniu kolejnych kampanii.

Duża ilość
kampanii

Prowadzenie wielu kampanii w tym samym czasie, skutkuje mniejszym zaangażowaniem i kontrolą nad przebiegiem każdej z nich

Zaangażowanie w wiele procesów

Zazwyczaj ekspert ds programmatic w swoich obowiązkach ma nie tylko prowadzenie kampanii od jej planowania, optymalizacji czy raportowania. To także spotkania z klientami, statusy i tworzenie strategii.

Analiza ogromnych ilości danych

Aby efektywnie zarządzać przebiegiem kampanii i na bieżąco optymalizować jej przebieg, specjalista musi poświęcić ogrom czasu na analizę danych oraz wprowadzenie odpowiednich zmian w trwających kampaniach

Kampanie startujące w dni wolne i święta

Start kampanii czy potrzeba wprowadzenia optymalizacji w dzień wolny od pracy lub święto do tej pory była praktycznie niemożliwa. Wymagała ona obecności specjalisty i poświęcenia jego wolnego czasu.

Ograniczona dostępność specjalistów

To problem, z którym na co dzień borykają się agencje i korporacje. Proces szkolenia eksperta jest długotrwały, a ilość kampanii do obsługi stale rośnie.

Utrudniona kontrola nad kampaniami

Zaangażowanie w wiele procesów niezwiązanych z prowadzeniem kampanii powoduje, że bieżąca kontrola nad przebiegiem kampanii jest utrudniona. Często, błędy w ustawieniach kampanii, przerwy w emisji, lub inne błędy identyfikowane są ze sporym opóźnieniem.

Nowoczesna platforma realizuje wszelkie potrzebne działania szybciej, precyzyjniej, a także zdecydowanie lepiej niż człowiek. Ponadto bezbłęnie! Optimaizer, wykorzystuje sztuczną  inteligencję w połączeniu z wiedzą ekspercką, przeprowadzając proces optymalizacji całkowicie automatycznie. Rozpoczynając od pobrania raportów, przez ich analizą, aż po wgranie zoptymalizowanych ustawień kampanii do platformy reklamowej.

Tradycyjnie optymalizacja kampanii wykonywana jest na podstawie analizy raportów, dzięki którym ustalane i wprowadzane są potrzebne modyfikacje. Doświadczony Programmatic Ekspert jest w stanie ręczenie przeprowadzić wyliczenia w bardzo ograniczonym zakresie.

01

Dodaj Optimaizer do konta DV360.

Optimaizer działa transparentnie na wybranym koncie DV360. Możesz nadać dostęp do całego konta reklamowego, wybranego reklamodawcy, lub pojedynczej kampanii.

02

Dokonaj klasycznej konfiguracji kampanii we własnym panelu DV360 i uruchom kampanie.

System stale aktualizuje status kampanii i automatycznie włącza proces optymalizacji na nowo uruchomionych kampaniach

02

Od teraz zarządzanie nad procesem optymalizacji przejmuje Optimaizer.

Optimaizer bez przerwy analizuje miliony dostępnych kombinacji i metryk, szukając rozwiązań, które zapewnią najlepszą efektywność kosztową oraz jakościową.

Zmiany w ustawieniach kampanii wprowadzane są w pełni automatycznie i nie wymagają żadnego zaangażowania ze strony specjalisty.

02

Obserwuj realizacje i wyciągaj wnioski

Optimaizer działa tylko i wyłącznie w obrębie DV360, dlatego zmiany wprowadzone przez system możesz obserwować na swoim koncie DV. Wszelkie zmiany ustawień widoczne są w historii zmian, dzięki czemu możesz łatwiej śledzić ich wpływ na realizacje kampanii. Wykorzystaj tę wiedzę przy planowaniu kolejnych emisji !

0 MLN

Obsłużony budżet (od początku 2021 roku)

0

Liczba zrealizowanych kampanii (od początku 2021)

0

Liczba wprowadzonych optymalizacji w kampaniach (od początku 2021)

Co da Ci OptimAIzer

Lepsze wyniki

System w ułamkach sekundy generuje zoptymalizowane ustawienia kampanii, których wyliczenie dla człowieka byłoby bardzo czasochłonne. Dzięki zastosowanym algorytmom potrafimy polepszyć efektywność kampanii nawet o 40%.

Więcej czasu

Po uruchomieniu kampanii, system działa w pełni automatycznie. Pobieranie raportów, generowanie optymalizacji, wgranie plików do platformy emisyjnej – to wszystko wykona za Ciebie Optimaizer.

Brak błędów

Duża ilość kampanii prowadzona w tym samym czasie przez specjalistę, sprzyja pojawianiu się błędów. Często bardzo kosztownych. Dużo manualnych, powtarzalnych czynności, obecnych przy prowadzeniu kampanii udało nam się zautomatyzować. W ten sposób ryzyko błędu praktycznie nie istnieje.

Optymalizacja kosztów pracy

W żależności od specyfiki firmy, pracownicy poświęcają od kilku do kilkudziesięciu godzin miesięcznie, przy optymalizacji jednej kampanii. Optimaizer zasadniczo zmniejsza ich nakład pracy, oraz pozwala na wykorzystanie uwolnionego potencjału w miejscu, gdzie jest naprawdę potrzebny.

Codzienny cykl optymalizacji

Ręczne wprowadzanie codziennych optymalizacji może być nieefektywne kosztowo, szczególnie w przypadku mniejszych budżetów. Koszt optymalizacji automatycznej jest niewspółmiernie niższy od ręcznej i pozwala na ich codzienne wgrywanie na wszystkich aktywnych kampaniach.

Szybka reakcja na zmiany stawek

Dostępność przestrzeni reklamowej oraz koszt jej zakupu zmienia się każdego dnia i zależy od wielu okoliczności. Optimiazer reaguje dynamicznie na wszystkie te zmiany, pozwalając skorzystać nawet z chwilowych możliwości obniżenia stawek, jakie pojawiają się na rynku.

0 %

Średni poziom obniżenia kosztu zakupu mediów dla kampanii YT TrueView

0 %

Średni poziom podniesienia jakościowych parametrów kampanii ( VTR, CTR )

0 %

Spadek kosztów pracochłonności optymalizacji kampanii

Opinie Klientów

OPTIMAIZER to narzędzie nr.1 w zakresie wykorzystywanych przez nas technologii z kategorii AdTech, w kampaniach Digital/Programmatic.

Donata Wolińska Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal

Z OPTIMAIZER udaje nam się wciąż poprawiać wyniki w obszarze Digital! To znakomite narzędzie, które wprowadza nową jakość do emisji realizowanych w modelu Programatycznym

Jakub Ignaczak Digital Director Poland & Baltics , L’Oréal

Optimaizer działając transparentnie na koncie DV360/GMP, generuje znaczne oszczędności, a także zwiększa efektywność kampanii realizowanych w modelu programatycznym

Wojciech Morawski Founder and CEO, Adpeak

Nasi Klienci