Pytania i odpowiedzi

Czy OPTIMAIZER to kolejna, nowa platforma DSP - służąca do zakupu mediów w modelu programatycznym?

Czy OPTIMAIZER to kolejna, nowa platforma DSP – służąca do zakupu mediów w modelu programatycznym? Nie, OPTIMAIZER to system, który w prosty i szubki sposób może być zintegrowany z kluczowymi platformami DSP ( Display&Video 360 od Google, Adform).
Funkcjonuje transparentnie na wskazanym koncie DV360 lub Adform, dzięki czemu całość działań realizowanych przez system jest widoczna w głównym panelu DV360 lub Adform.

Chciałbym sprawdzić działanie OPTIMAZIER, jak długo trwa proces uruchomienia ?

Proces integracji ze wskazaną platformą DSP trwa tylko chwilę. Wystarczy nadać dostęp systemowi OPTIMAIZER do danego konta DV360 lub Adform – identycznie jak dodaje się nowego użytkownika. To wszystko!

Czy system OPTIMAIZER posiada oddzielny panel, w którym będzie można obserwować wyniki?

Nie, platforma OPTIMAIZER została przygotowana w taki sposób aby wszystkie wyniki realizowanych przez narzędzie działań były widoczne bezpośrednio w panelu platform zakupowych DV360 lub Adform. Dzięki temu użytkownik konta posiada wgląd we wszystkie aktywności realizowane przez narzędzie, a także posiada całość działań w jednym , kluczowym miejscu – na własnym koncie platformy zakupowej z której korzysta.

W czym to narzędzie jest lepsze od algorytmów Google? W jakim celu mam korzystać z oddzielnej platformy, gdy Google darmowo udostępnia własne algorytmy optymalizujące?

-OPTIMAIZER działa już od momentu startu emisji, nie potrzebuje kilku dni aby nauczyć się emisji aby wprowadzić ewentualne zmiany. Działa i reaguje w sposób ciągły.
-OPTIMAIZER może działać na celach typu CPV i CPM i optymalizować LI typu TrueView.
-Oprócz samego przenoszenia budżetu pomiędzy LI DV360 ma wbudowane 4 algorytmy optymalizacji – natomiast żaden z nich nie odnosi się do optymalizacji kampanii na YouTube, co więcej w momencie zaznaczenia automated bidding na poziomie IO – nie mamy w ogóle możliwości ustawienia LI typu TrueView.

Algorytmy pozwalają na:
– minimalizację CPC/maksymalizację kliknięć
– minimalizację kosztu konwersji/maksymalizację konwersji
– maximize viewable impressions
– maximize quality video impressions (non YouTube video)

Żaden z powyższych algorytmów nie pozwala na obniżenie kosztów zakupu CPM/CPV na YouTube.

Przy jakich kampaniach mogę skorzystać z działania OPTIMAIZER

YouTube (True View, In-Stream, Skipabble)
YouTube Bumper Ads
YouTube (True View, In-Stream, UnSkipabble)
Display Open Market
Display Open Market OBB
Display Private Marketplace
Display Native

Ile kampanii mogę optymalizować narzędziem OPTIMAIZER, jakie są ograniczenia?

-Jedną z głównych przewag OPTIMAZIERa jest to, że może działać na nieskończonej liczbie kont oraz obsługiwać niezwykle skutecznie dowolną liczbę kampanii.
-Obsłuży zarówno kampanie realizowane przez jednostkowego Klienta, a także kilkaset kampanii ustawianych przez Agencję Mediową – posiadającą kilkudziesięciu Klientów.

W czym tak naprawdę pomoże mi OPTIMAIZER, po co miałbym korzystać z takiego narzędzia?

-Platforma pomaga uzyskać ponadprzeciętne wyniki z emisji vs. osiągnięcia Programmatic Eksperta obsługującego emisję.
-Narzędzie pozwala uzyskać oszczędności budżetu mediowego – dokonuje zakupu mediów w sposób najbardziej efektywny kosztowo, przy jednoczesnej realizacji skonfigurowanych KPI.
-Pomaga znacząco oszczędzić czas, potrzebny Ekspertowi na obsługę, optymalizację kampanii.

Posiadam w swoim zespole wybitnego Eksperta od zakupu mediów w modelu programatycznym, z wieloletnim doświadczeniem w branży - w czym lepszy jest OPTIMAIZER?

Percepcja ludzka jest niestety ograniczona, nawet najlepszy ekspert nie jest fizycznie w stanie przeanalizować i przeliczyć odpowiednio kilkuset tysięcy kombinacji (mających wpływ na optymalizację kampanii, na wynik, na efektywny zakup mediów ) , natychmiastowo, w krótkim czasie .
-NIestety jedna osoba nie jest w stanie obsłużyć oraz efektywnie optymalizować kilkudziecięciu kampanii. Narzędzie natomiast jest w stanie obsłużyć nieskończenie dużą liczbę kampanii, analizując każdą z nich w ten sam perfekcyjny sposób , a także osiągając przy tym wyróżniające efekty!

Zazwyczaj aby obniżenie ceny zakupu mediów, wiąże się z utratą wysokich standardów emisji , bądź realizacji emisji na powierzchniach wątpliwej jakości. Być może OPTIMAIZER kieruje ruch na strony internetowe drugiej kategorii, korzystając przy tym z botów, w celu osiągnięcia lepszych wyników?

OPTIMAIZER działa transparentnie na koncie wybranej platformy DSP, wykazując użytkownikowi pełną kontrolę nad działaniem oraz zrealizowanymi akcjami.
-Narzędzie funkcjonuje zgodnie ze skonfigurowanymi przez użytkownika KPI ( kategorie witryn, % widoczności, częstotliwość kontaktu, lista powierzchni).
-Przygotowaliśmy narzędzie tak aby spełniało najwyższe standardy zakupu mediów  modelu programatycznym.
-Przewaga OPTIMAIZER tkwi w procesach obliczeniowych, a także analizie ogromnych zbiorów danych – dostępnych i optymalizowanych odpowiednio w czasie rzeczywistym.

Dlaczego miałbym skorzystać z nowego narzędzia, powierzając swoje kampanie nieznanemu systemowi?

OPTIMAIZER nie jest nowym narzędziem na rynku, funkcjonuje z sukcesami od ponad dwóch lat – obsługując emisje największych grup mediowych oraz globalnego Klienta (L’Oreal Poland &Baltics). To w pełni sprawdzone i niezwykle stabilnie działające oprogramowanie.
Aktualnie i Ty możesz realizować swoje kampanie z wykorzystaniem najwyższych standardów, w sposób jaki wykonują je liderzy rynku.
Sprawdź OPTIMAIZER i uzyskuj oszczędności już od dziś!