FAQ
Home » FAQ
Nie, OptimAIzer to system, który w prosty i szybki sposób może być zintegrowany z kluczowymi platformami reklamowymi ( Google Display&Video 360 , META ).
Funkcjonuje transparentnie na wybranej platformie, dzięki czemu całość działań realizowanych przez system jest widoczna w głównych panelach tych platform ( Google Display&Video 360 , META).
Proces integracji ze wskazaną platformą DSP trwa tylko chwilę. Wystarczy nadać dostęp systemowi OptimAIzer do danej platformy ( Google Display&Video 360 , META) – identycznie jak dodaje się nowego użytkownika. To wszystko!
-OptimAIzer działa już od momentu startu emisji, nie potrzebuje kilku dni aby nauczyć się emisji aby wprowadzić ewentualne zmiany. Działa i reaguje w sposób ciągły.
-OptimAIzer może działać na celach typu: CPM, CPC, CPA, %Viewable , Completion Rate , CPV ,vCPM , TrueView View Rate
-Oprócz samego przenoszenia budżetu pomiędzy LI Google Display Video 360 ma wbudowane algorytmy optymalizacji – natomiast żaden z nich nie odnosi się do optymalizacji kampanii na YouTube, co więcej w momencie zaznaczenia automated bidding na poziomie IO – nie mamy w ogóle możliwości ustawienia LI typu TrueView. Algorytmy te pozwalają jedynie na:
– minimalizację CPC/maksymalizację kliknięć
– minimalizację kosztu konwersji/maksymalizację konwersji
– maximize viewable impressions
– maximize quality video impressions (non YouTube video)
Żaden z powyższych algorytmów nie pozwala na obniżenie kosztów zakupu CPM/CPV na YouTube.
Stosując OptimAIzer masz pewność, że Twoje kampanie będą realizowane w najbardziej efektywny sposób!
- YouTube Video Views Campaign
- YouTube Video Reach Campaign 2.0
- YouTube Audio
- YouTube Target Frequency
- YouTube Bumper Ads
- YouTube Non-skippable Ads
- YouTube Skippable CPM
- YouTube Skippable CPV
- YouTube Video Action Campaign
-Jedną z głównych przewag OptimAIzera jest to, że może działać na nieskończonej liczbie kont oraz obsługiwać niezwykle skutecznie dowolną liczbę kampanii.
-Obsłuży zarówno kampanie realizowane przez jednostkowego Klienta, a także kilkaset kampanii ustawianych przez Agencję Mediową – posiadającą kilkudziesięciu Klientów.
- pomaga uzyskać ponadprzeciętne wyniki z emisji vs. realizacja ludzka
- pozwala uzyskać oszczędności budżetu mediowego – dokonuje zakupu mediów w sposób najbardziej efektywny kosztowo, przy jednoczesnej realizacji skonfigurowanych KPI.
- znacząco oszczędza czas, potrzebny Ekspertom na setup, obsługę, optymalizację kampanii.
–Percepcja ludzka jest niestety ograniczona, nawet najlepszy ekspert nie jest fizycznie w stanie przeanalizować i przeliczyć odpowiednio kilkuset tysięcy kombinacji (mających wpływ na optymalizację kampanii, na wynik, na efektywny zakup mediów ) , natychmiastowo, w krótkim czasie .
-Niestety jedna osoba nie jest w stanie obsłużyć oraz efektywnie optymalizować kilkudziecięciu kampanii. Narzędzie natomiast jest w stanie obsłużyć nieskończenie dużą liczbę kampanii, analizując każdą z nich w ten sam perfekcyjny sposób , a także osiągając przy tym wyróżniające efekty!
–OptimAIzer działa transparentnie na koncie wybranej platformy DSP, wykazując użytkownikowi pełną kontrolę nad działaniem
oraz zrealizowanymi akcjami.
-Narzędzie funkcjonuje zgodnie ze skonfigurowanymi przez użytkownika KPI ( kategorie witryn, % widoczności, częstotliwość kontaktu, lista powierzchni).
-Przygotowaliśmy narzędzie tak aby spełniało najwyższe standardy zakupu mediów modelu programatycznym.
-Przewaga OptimAIzer tkwi w procesach obliczeniowych, a także analizie ogromnych zbiorów danych – dostępnych i optymalizowanych odpowiednio w czasie rzeczywistym.
OptimAIzer nie jest nowym narzędziem na rynku, funkcjonuje z sukcesami od kilku lat, także na rynkach międzynarodowych – obsługując emisje największych grup mediowych ( GroupM, Wavemaker, Mindshare, Essencemediacom, OMD, Dentsu, IPG Mediabrands, Altavia.Kamikaze+K2 ) oraz globalnych Klientów (L’Oreal Poland &Baltics, HALEON, Colgate, IKEA, Unilever, BOSH , Skyshowtime, PLAY ) i wielu innych!
To w pełni sprawdzone i niezwykle stabilnie działające oprogramowanie.
OptimAIzer należy do grona podmiotów autoryzowanych i zrzeszonych w międzynarodowym stowarzyszeniu IAB (https://mapa.iab.org.pl/optimaizer/).
Ty także możesz realizować swoje kampanie z wykorzystaniem najwyższych standardów, w sposób , jaki wykonują je liderzy rynku!
Sprawdź OptimAIzer i przenieś działania digital na wyższy poziom: poprawiając wyniki, zwiększając efektywność oraz oszczędzając czas!