FAQ

Nie, OptimAIzer to system, który w prosty i szybki sposób może być zintegrowany z kluczowymi platformami reklamowymi ( Google Display&Video 360 , META ).

Funkcjonuje transparentnie na wybranej platformie, dzięki czemu całość działań realizowanych przez system jest widoczna w głównych panelach tych platform ( Google Display&Video 360 , META).

Proces integracji ze wskazaną platformą DSP trwa tylko chwilę. Wystarczy nadać dostęp systemowi OptimAIzer do danej platformy ( Google Display&Video 360 , META) – identycznie jak dodaje się nowego użytkownika. To wszystko!

-OptimAIzer działa już od momentu startu emisji, nie potrzebuje kilku dni aby nauczyć się emisji aby wprowadzić ewentualne zmiany. Działa i reaguje w sposób ciągły.

-OptimAIzer może działać na celach typu: CPM, CPC, CPA, %Viewable , Completion Rate , CPV ,vCPM , TrueView View Rate

-Oprócz samego przenoszenia budżetu pomiędzy LI Google Display Video 360 ma wbudowane  algorytmy optymalizacji – natomiast żaden z nich nie odnosi się do optymalizacji kampanii na YouTube, co więcej w momencie zaznaczenia automated bidding na poziomie IO – nie mamy w ogóle możliwości ustawienia LI typu TrueView. Algorytmy te pozwalają jedynie na:
– minimalizację CPC/maksymalizację kliknięć
– minimalizację kosztu konwersji/maksymalizację konwersji
– maximize viewable impressions
– maximize quality video impressions (non YouTube video)

Żaden z powyższych algorytmów nie pozwala na obniżenie kosztów zakupu CPM/CPV na YouTube.  

Stosując OptimAIzer masz pewność, że Twoje kampanie będą realizowane w najbardziej efektywny sposób! 

  • YouTube Video Views Campaign
  • YouTube Video Reach Campaign 2.0 
  • YouTube Audio
  • YouTube Target Frequency
  • YouTube Bumper Ads
  • YouTube Non-skippable Ads
  • YouTube Skippable CPM
  • YouTube Skippable CPV
  • YouTube Video Action Campaign

-Jedną z głównych przewag OptimAIzera jest to, że może działać na nieskończonej liczbie kont oraz obsługiwać niezwykle skutecznie dowolną liczbę kampanii.

-Obsłuży zarówno kampanie realizowane przez jednostkowego Klienta, a także kilkaset kampanii ustawianych przez Agencję Mediową – posiadającą kilkudziesięciu Klientów.

- pomaga uzyskać ponadprzeciętne wyniki z emisji vs. realizacja ludzka

- pozwala uzyskać oszczędności budżetu mediowego – dokonuje zakupu mediów w sposób najbardziej efektywny kosztowo, przy jednoczesnej realizacji skonfigurowanych KPI.

- znacząco oszczędza czas, potrzebny Ekspertom na setup, obsługę, optymalizację kampanii.

Percepcja ludzka jest niestety ograniczona, nawet najlepszy ekspert nie jest fizycznie w stanie przeanalizować i przeliczyć odpowiednio kilkuset tysięcy kombinacji (mających wpływ na optymalizację kampanii, na wynik, na efektywny zakup mediów ) , natychmiastowo, w krótkim czasie .

-Niestety jedna osoba nie jest w stanie obsłużyć oraz efektywnie optymalizować kilkudziecięciu kampanii. Narzędzie natomiast jest w stanie obsłużyć nieskończenie dużą liczbę kampanii, analizując każdą z nich w ten sam perfekcyjny sposób , a także osiągając przy tym wyróżniające efekty!

OptimAIzer działa transparentnie na koncie wybranej platformy DSP, wykazując użytkownikowi pełną kontrolę nad działaniem 

oraz zrealizowanymi akcjami.

-Narzędzie funkcjonuje zgodnie ze skonfigurowanymi przez użytkownika KPI ( kategorie witryn, % widoczności, częstotliwość kontaktu, lista powierzchni).

-Przygotowaliśmy narzędzie tak aby spełniało najwyższe standardy zakupu mediów  modelu programatycznym.

-Przewaga OptimAIzer tkwi w procesach obliczeniowych, a także analizie ogromnych zbiorów danych – dostępnych i optymalizowanych odpowiednio w czasie rzeczywistym.

OptimAIzer nie jest nowym narzędziem na rynku, funkcjonuje z sukcesami od kilku lat, także na rynkach międzynarodowych – obsługując emisje największych grup mediowych ( GroupM, Wavemaker, Mindshare, Essencemediacom, OMD, Dentsu, IPG Mediabrands, Altavia.Kamikaze+K2 ) oraz globalnych Klientów (L’Oreal Poland &Baltics, HALEON, Colgate, IKEA, Unilever, BOSH , Skyshowtime, PLAY ) i wielu innych! 

To w pełni sprawdzone i niezwykle stabilnie działające oprogramowanie.

OptimAIzer należy do grona podmiotów autoryzowanych i zrzeszonych w międzynarodowym stowarzyszeniu IAB (https://mapa.iab.org.pl/optimaizer/). 

 

Ty także możesz realizować swoje kampanie z wykorzystaniem najwyższych standardów, w sposób , jaki wykonują je liderzy rynku!

Sprawdź OptimAIzer i przenieś działania digital na wyższy poziom: poprawiając wyniki, zwiększając efektywność oraz oszczędzając czas!